Menü Bezárás

Kommunikáció, szövegírás minikurzus

A képzés szervezője: WebshopSuli Kategória: Minikurzus
Kívánságlista Megosztás:
Tanfolyam megkezdése
Page Link
Share On Social Media

A tanfolyamról

A sikeres online vállalkozás egyik legfontosabb pillére az eredményes szövegírás és vásárlóközpontú kommunikáció. Az, hogy hogyan szólítod meg a célközönségedet, nagyban meghatározza, hogy a látogatóból vásárló lesz-e, és hogy milyen hosszú távú kapcsolatot tudsz kialakítani a vevőkkel. Ez a kurzus kifejezetten webáruház-tulajdonosoknak szól arról, hogyan írjanak olyan szövegeket, amelyek eladnak, és hogyan kommunikáljanak a vásárlókkal.

A kurzus során megtanulhatod, hogyan szólítsd meg célközönségedet személyre szabott és meggyőző szövegekkel.
Hogyan növelheted a konverziót, hogyan erősítheted a webáruházad, a márkád hitelességét azáltal, hogy tisztán és érthetően kommunikálsz. A képzés során megismerheted, hogyan készítheted el saját magad a kommunikációs anyagokat, termékleírásokat, hírleveleket, de abban is a segítségedre lehet, hogy tudd, mit várhatsz el alvállalkozóidtól, ha kiszervezed a kommunikációs tevékenységedet. A kiváló kommunikáció és szövegírás kiemelhet téged a piaci versenytársak közül.

Iratkozz fel a Webshop Suli képzésértesítőjére!

Kérjük ehhez add meg adataidat. A jelentkezésről visszaigazolást küldünk. Ha 5 percen belül nem érkezik meg az e-mail fiókodba, kérjük ellenőrizd a SPAM mappát is, néha ott landolnak leveleink (ez esetben ne felejtsd el a tőlünk kapott e-mail leveleket biztonságosnak beállítani.

Mutass többet

Miről fogsz tanulni?

  • Hirdetések szövegírása: Hogyan írj olyan hirdetéseket, amelyek megragadják a figyelmet és konverziót eredményeznek.
  • Hírlevelek készítése: Tippek és trükkök, hogy e-mailjeid megnyissák, elolvassák, és cselekvésre ösztönözzék a vásárlóidat.
  • Termékleírások írása: Hogyan emeld ki a termékek előnyeit úgy, hogy azok vonzóak és meggyőzőek legyenek a vásárlók számára.
  • Közösségi média kommunikáció: Hogyan írj olyan posztokat, amelyek növelik az elköteleződést és az ügyfélkapcsolatokat.
  • Vásárlói problémák kezelése: Hogyan válaszolj hatékonyan a vásárlók kérdéseire és panaszaira, hogy erősítsd a márkahűséget.
  • A szövegírás pszichológiája: Mi motiválja a vásárlókat, és hogyan használhatod ezt az ismeretet a kommunikációdban.